Reprezentare

O imagine digitală poate fi considerată ca o reprezentare discretă a datelor care posedă atât spațiale (structura) și intensitate (culoare) informații. După cum vom vedea în capitolul 5, putem lua în considerare, de asemenea, tratarea unei imagini ca un semnal multidimensional.

Elementele de imagine individuale sau pixelii imaginii sunt astfel menționate prin lor 2-DDM; indicele n-lea.

Ca urmare a convenției Matlab, denotă răspunsul n-lea al pixel situat la rândul MTH și coloana nth pornind de la o imagine de origine din stânga-sus. În alte sisteme de formare a imaginii, o convenție coloană rând pot fi utilizate și originea imaginii în timpul utilizării poate varia de asemenea. Cu toate că imaginile pe care le ia în considerare în această carte va fi discret, este de multe ori, teoretic, convenabil pentru a trata o imagine ca un semnal spațial continuu: IDX; yÞ. În special, acest lucru, uneori, ne permite să utilizeze mai naturală a puternice tehnici de calcul diferențial și integral pentru a înțelege proprietățile imaginilor și de a manipula în mod eficient și a le procesa în mod eficient. Analiza matematică a imaginilor discrete conduce în general la o formulare algebrică liniară, care este mai bună în unele cazuri.

Valorile individuale ale pixelilor în cele mai multe imagini corespund de fapt, într-o anumită reacție fizică în spațiul real 2-D (de exemplu, intensitatea optică primită la planul imaginii unui aparat de fotografiat ortheultrasoundintensityatatransceiver) .Cu toate acestea, wearealsofreetoconsiderimagesin spații abstracte unde coordonatele corespund altceva decât fizic spațiu și putem extinde, de asemenea, noțiunea de imagine la trei sau mai multe dimensiuni. De exemplu, aplicațiile de imagistică medicală, uneori, ia în considerare (3-D) reconstructionofinternalorgansandatimesequenceofsuchimages complete tridimensionale (suchasabeatingheart) poate betreated (dacă wewish) ca asinglefour-dimensional (4-D) imageinwhich threecoordinates sunt spațiale și celelalte corespunde timpului. Atunci când luăm în considerare imagistica 3-D, suntem adesea discutăm volume spațiale reprezentate de imaginea. În acest caz, astfel de pixeli 3-D sunt notate ca voxeli (pixeli volumetrice) care reprezintă cea mai mică locație spațială în volumul 3-D, spre deosebire de imagine convenționale 2-D. De-a lungul acestei cărți, vom lua în considerare, de obicei, 2-D imagini digitale, dar o mare parte din discuțiile noastre vor fi relevante pentru imagini de dimensiuni mai mari.
Valorile individuale ale pixelilor în cele mai multe imagini corespund de fapt, într-o anumită reacție fizică în spațiul real 2-D (de exemplu, intensitatea optică primită la planul imaginii unui aparat de fotografiat ortheultrasoundintensityatatransceiver) .Cu toate acestea, de asemenea, suntem liberi să ia în considerare imagini în spații abstracte unde coordonatele corespund altceva decât spațiul fizic și am putea extinde, de asemenea, noțiunea de imagine la trei sau mai multe dimensiuni.
De exemplu, aplicațiile de imagistică medicală ia în considerare, uneori, plin tri-dimensional (3-D) de reconstrucție a organelor col intern o secvență de timp da unor astfel de imagini (cum ar fi o inima bate) poate betreated (dacă wewish) ca asinglefour-dimensional (4-D ) imagine în care trei coordonate spațiale sunt, iar celălalt corespunde timpului. Atunci când luăm în considerare imagistica 3-D, suntem adesea discutăm volume spațiale reprezentate de imaginea. În acest caz, astfel de pixeli 3-D sunt notate ca voxeli (pixeli volumetrice) care reprezintă cea mai mică locație spațială în volumul 3-D, spre deosebire de imagine convenționale 2-D.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s